пʼятницю, 28 травня 2021 р.

26 травня, Донецький_аеропорт

 Ось книга... Це не хроніка Донецького аеропорту, його захисту. Я був у Донецькому аеропорту якихось мізерних 4 дні. Тобто я побачив просто краплю того, що там дійсно відбувалося за всю цю облогу. Але ось той дух, та лють, той символ мужності, які я побачив там в очах цих хлопців, вони мене надихнули на цю книгу. І я відразу зрозумів, що я не можу писати хроніку, тому що я не був в аеропорту разом з ними до самого кінця", - сказав під час презентації у Києві автор.

"АЕРОПОРТ" Сергій Лойко

ГОЛОВНА КНИГА про війну, якої не мало бути, і ПРО ГЕРОЇВ, які хотіли жити, але вмирали...

КНИГА для людей, які готові до правди, які не закривають очі на реальність і знають, що війна - це не "десь там далеко". Війна поруч.

КНИГА про смерті та втрати, про зради та дружбу, про біль та ненависть, злість і любов, про події, які ділять життя на до та після. А ще про те, де брехня, а де правда на цій війні.



КНИГА, яку варто прочитати саме вам !

P. S. Бої за Донецький аеропорт – одні з найзапекліших у війні на сході України – тривали з травня 2014-го до 22 січня 2015 року. 242 дні українські військові, добровольці, медики й волонтери протистояли навалі російсько-окупаційних військ і проросійським бойовикам, затято відстоюючи рідну землю. Звитяжна оборона летовища стала символом незламності та бойового духу нашого війська, а захисники терміналів отримали почесне ймення «кіборги».

 

Немає коментарів:

Дописати коментар