вівторок, 27 червня 2023 р.

Здоров'я. як стиль життя

27 червня 2023 року у Золочівській міській бібліотеці імені Івана Франка відбулась друга зустріч в рамках проекту «Здоров’я, як стиль життя», що започаткувала бібліотека для тих, хто дбає про своє здоров’я.
На зустрічі сімейний лікар Наталія Оліярчук розповідала про профілактику неінфекційних захворювань, що під час війни з більшою силою почали турбувати мешканців нашої громади. Достатня фізична активність, збалансоване харчування, систематичне відвідування лікаря все це є необхідною умовою, щоб людина почувалася здорово. Говорили також проте, що самотність є одним із основних ворогів людини. Дбати про своє здоров’я, про хороше сакмопочуття оточуючих, не залишатися байдужими до тих, хто навколо тебе. Підтримувати, співчувати, говорити - теж не менш важливо для усіх нас.
Також на зустрічі була присутня лікар загальної гігієни Людмила Грицьків, що детально розповіла про важливі моменти для кожної людини у забезпечені здорового способу життя.
Про актуальність споживання якісної води та якісних продуктів харчування. Про звичайну гігієну миття рук та елементарні засоби догляду за собою. Зустріч була надзвичайно змістовна та приємна. Кожен міг поділитися своїм досвідом та почути рекомендації професіоналів.
Тож запрошуємо у Золочівську міську бібліотеку імені Івана Франка однодумців на зустрічі де ми говоримо про здоров’я та про здоровий спосіб життя.






Немає коментарів:

Дописати коментар