четвер, 10 березня 2016 р.

"Поет свободи, волі і добра".

Все йде, все минає... Та залишається пам'ять, добра слава про людей, що мандрують у світи в пошуках краю землі, у пошуках істини та правди. В історії залишаються імена, які з гордістю вимовляє, пам'ятає і шанує все людство. До них належить й ім'я великого українського поета Т.Г.Шевченка. Весь свій могутній талант він присвятив служінню народові. "Історія мого життя, - писав поет, - становить частину історії моєї Батьківщини".
10 березня 2016 року в актовому залі навчального центру Національної гвардії України  до 202 річниці від дня народження Тараса Шевченка бібліотекарі Золочівської ЦРБ ім.І.Франка провели вечір-портрет "Поет свободи, волі і добра".
/Files/images/shev/IMG_0289.JPG
/Files/images/shev/IMG_0285.JPG
Вступне слово прозвучало від бібліотекаря навчального центру НГУ Данилюк Л.В..
Бібліотекарі змалювали духовний портрет Тараса Шевченка, відкривши різні сторони цієї великої постатті та розкрили багатогранність таланту Великого Кобзаря, як пророка сучасних подій.
Звучали вірші безсмертного Кобзаря: "Світе ясний", "Лілея", "І досі сниться...", "Мені однаково, чи буду...". Було використано відеоролики: "І мертвим , і живим...", "Зоре моя вечірняя", "Заповіт".
/Files/images/shev/IMG_0291.JPG
/Files/images/shev/IMG_0283.JPG
 /Files/images/shev/IMG_0278.JPG  

/Files/images/shev/IMG_0270.JPG

Немає коментарів:

Дописати коментар